خبرهای مهم از سامان جلیلی



دو موضوع کاملا متفاوت

اول اینکه میخوام نظرتون رو در مورد تیتراژ بدونم ؟ (Tv)

دوم :
متاسفانه روز گذشته با اسم من در شهر " بندر گز " کلاهبرداری انجام شد
دیشب مطلع شدیم که برنامه ای در این شهر تدارک دیده شده با این عنوان که "سامان جلیلی " مهمان ویژه این برنامه هست ، خوشبختانه از طریق دوستانمون متوجه این موضوع شدیم وسریعا اقدام کردیم
ولی متاسفانه متاسفانه با این که اقدام شد و نیروی انتظامی رو هم مطلع کردیم هیچ گونه اقدامی در این مورد انجام نشد
و تنها جوابی که به من دادن این بود که " برو شنبه بیا " و جلوی چشم هزاران نفر ، تهیه کننده این برنامه ، از مردم این شهر کلاهبرداری بزرگی کرد و با فروش بلیت 30 هزار تومانی به راحتی و جلوی چشم ما گذاشت و رفت و هیچ اقدامی نشد

در این مورد من شکایت کردم ولی خواهشم اینه که عزیزانمون در این شهر که در برنامه حضور داشتن حتما و حتما شکایت کنید و از حقتون کوتاه نیایید و با هم اجازه ندیم این کار در شهرهای دیگه مجددا انجام بشه و این که شخص کلاهبردار دستگیر بشه
لطفا صدای منو به دوستانی که در این برنامه شرکت کردن برسونید و بگید روح سامان جلیلی هم از این برنامه خبر نداشته

مثل همیشه دوستون دارم .. سامان




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: